Model Ducato izdelujejo v tovarni Sevel v Atessi v italijanskem Valu di Sangru, največji evropski tovarni lahkih gospodarskih vozil. Osnove, ki jih strokovnjaki za predelave predelajo v avtodome in pošljejo na cesto kot rekreacijska vozila, izdelujejo tu že od leta 1981. S proizvodne linije te tovarne je v užitek več sto tisoč uporabnikov na evropske ceste zapeljalo že šest generacij modela Ducato – njegove odlike so številne različice karoserije, pravokotna in pravilna oblika tovornega prostora, učinkovita šasija in avtomobilom podobne vozne zmogljivosti. Zaradi teh odlik je prodajna uspešnica na vseh evropskih trgih in idealna osnova za predelavo v avtodom. Strokovnjaki pričakujejo 120.000 novih registracij v letu 2018, kar je 10-odstotno povečanje v primerjavi s prejšnjim letom. Povpraševanje raste iz leta v leto na vseh trgih in se je v zadnjih štirih letih ustavilo pri približno 50 odstotkih.
Rekord v abruški regiji stoji na trdnih temeljih
Vodilni položaj modela Ducato na trgu izhaja iz njegovega tehnološkega primata, zmogljivosti predvidevanja potreb kupcev in rešitev, ki predelovalcem omogočajo učinkovitejše delo, uporabnikom pa prijetnejše počutje na krovu. Izbrane rešitve uporabnikom avtodoma prikrajšajo skrbi glede mehanike in tehnike, tako da se lahko osredotočijo na počitniške užitke. Tovarna Sevel je bila razvita vzporedno z modelom Ducato in je deležna stalnih vlaganj za povečanje prožnosti, kakovosti in proizvodnih zmogljivosti. Leta 1981 je bilo v tovarni Sevel zaposlenih dobrih 600 zaposlenih, ki so izdelali 70 vozil na dan. Danes s proizvodnih trakov dnevno zapelje 1.200 vozil izjemno raznolikih različic. Tovarna sodi z vidika specializiranosti, organizacije in uvedenih delovnih metod med najbolj kompleksne na svetu. Še več, prejela je srebrno odlikovanje programa World Class Manufacturing (prvorazredna proizvodnja), ki obsega več kot 160 tovarn koncerna FCA, vključno z dobavitelji in multinacionalkami. Srebrno odlikovanje potrjuje, da tovarno odlikujejo visoka učinkovitost, organiziranost, zavzetost in standardi kakovosti. Tovarna ima približno 6.400 zaposlenih, vštevši dobavitelje iz okolice pa ta številka dosega 12.500. Povprečna starost zaposlenih je 45 let, 21 odstotkov celotne delovne sile pa predstavljajo ženske. V tovarni ima sedež Akademija, center odličnosti, v katerem usposabljajo kadre in skrbijo za stalni sprotni razvoj vodij skupin.
Tukaj se ljudje srečujejo zaradi izboljšanja usposabljanja, vodenja, simulacij in inovacij na štirih različnih področjih. Tu se je prav tako mogoče poučiti o tehnologijah prihodnosti, ki povezujejo panogo na različnih področjih, kot so kakovost, ergonomija, zapletenost in tempo dela.
Ducato, »najboljša osnova za avtodome«
Tovarna se razlikuje od drugih po tem, da omogoča izdelavo vozil »po meri«, ki so prilagojena potrebam posameznih kupcev. Lahko bi celo rekli, da lahko dobi vsak svoj Ducato. Po zaslugi kombinacije karoserijskih različic, motorjev, menjalnikov in barv karoserije je na voljo več kot 13.000 različnih izvedb. Stranke imajo na voljo izjemno obsežno izbiro, kar zelo cenijo. Od leta 1981 je bilo izdelanih več kot 3 milijone primerkov modela Ducato za najrazličnejšo uporabo, pri čemer ima vsaka posebne prednostne zahteve. Nizki stroški vzdrževanja so ključnega pomena za prevoz blaga, udobje pa za potnike. Prožnost je pomembna zaradi pretvorb, visoka kakovost, oblikovanje s poudarkom na podrobnostih in prilagodljivost pa so odločilnega pomena za osnove za avtodome, ki so predstavljale približno 55 odstotkov celotne proizvodnje modela Ducato za leto 2017. Ta merila očitno izpolnjuje model Ducato, ki so ga letos bralci prestižne nemške revije Promobil že enajstič izbrali kot »najboljšo osnovo za avtodome«, s čimer je zgolj okrepil vodilni položaj v panogi avtodomov.
37 let uspehov
Pred 37 leti je Ducato poskrbel za revolucijo segmenta lahkih gospodarskih vozil in revolucija še kar traja. Trenutna, šesta generacija ima največjo nosilnost v panogi. Izjemno uravnotežena šasija in posebna vzmetenja za avtodome zagotavljajo varnost in dinamično vožnjo v vseh cestnih razmerah. Številne aktivne in pasivne varnostne naprave zagotavljajo brezskrbnost, tudi ko je v vozilu vsa družina, pri čemer pa ne trpi udobje.
Danes trije od štirih avtodomov, prodanih v Evropi, temeljijo na modelu Ducato, v zadnjih desetih letih pa je več kot 500.000 družin uživalo na počitnicah v avtodomu na osnovi modela Ducato. Vodilni položaj odraža zmogljivosti prodajne uspešnice znamke Fiat Professional za krepitev evolucije pojma avtodoma in zmožnost predvidevanja potreb uporabnikov od samega začetka. Prvi model Ducato, ki je nastopal kot osnova za avtodom, je vseboval številne temeljne tehnološke izboljšave, ki so bile primerne za prilagajanje potrebam rekreacijskih vozil. Prva je bila pogon na sprednji par koles in prečno postavljen motor, s čimer se je sprostil uporaben prostor za kabino. Iz generacije v generacijo je vsak model Ducato vpeljal inovacije, namenjene izboljšanju rekreacijskih vozil v smislu zmožnosti pretvorbe za predelovalce in uporabnosti za uporabnike avtodomov. Model Ducato se v sodelovanju z najpomembnejšimi evropskimi predelovalci neprestano razvija, kar ni nobeno naključje. Nenehne izboljšave se kažejo v bolj posebni, nižji in lažji šasiji, širših kolotekih, izrezani kabini z utrjeno streho, pravokotni obliki, ki omogoča številne različne načine izkoriščenja, in v splošnem v odličnem prostorninskem razmerju ter zelo ugodnem razmerju med mehanskimi merami in uporabnim prostorom. Ducato že od nekdaj ponuja modularnost, dobre vozne lastnosti in vsestranskost – vključno z nenehno razvijajočimi se pametnimi rešitvami, ki so namenjene izboljšanju kakovosti življenja na krovu, kot so vrtljivi sedeži v slogu foteljev, so te značilnosti poskrbele za uspeh tega modela.
Evolucija pristopa
Poleg nakazovanja gibanj kažejo tržni podatki na nov segment kupcev, ki uživajo v življenjskem slogu in vrednotah, ki zaznamujejo rekreacijska vozila, ter priložnostih, ki jih ta ponujajo. Uporabniki avtodomov niso zgolj turisti, temveč pristni popotniki. Do želenega cilja se lahko odpravijo, ko se jim zljubi. Ključ do uspešnih počitnic v naravi so čustva, neskončne možnosti in prožnost. Znamka Fiat Professional je predana nenehnemu razvoju najbolje prodajane osnove za avtodome v Evropi, hkrati pa razvoju čedalje naprednejših storitev, s katerimi lahko vseskozi zagotavlja podporo kupcem. Klicni center, ki zagotavlja strokovne, nenehne in visokokakovostne storitve, je le pika na i skrbi za stranke. Znamka Fiat Professional se lahko tudi na področju storitev pohvali z oranjem ledine. Že leta 2007 je kot prva uvedla brezplačno številko posebej za avtodome. Danes, deset let pozneje, kupci avtodoma na osnovi modela Ducato stopijo v svet storitev, ki so bile zasnovane zato, da jih spremljajo na počitnicah in kadar koli priskočijo na pomoč – tudi če morajo zgolj priskrbeti turistične informacije. Odlični izdelki in storitve uporabnikom avtodomov zagotavljajo prožnost in neskončne možnosti, zato je znamka Fiat Professional »vodilni ponudnik neskončnih možnosti«.
»Vodilni ponudnik neskončnih možnosti«
»Vodilni ponudnik neskončnih možnosti« je slogan z jasnim sporočilom. Pri znamki Fiat Professional obljubljajo »neskončne možnosti«, saj kupcem zagotavljajo rešitev za vsako težavo, ki bi jo lahko imeli med dopustovanjem. Vodilni ponudnik pooseblja dejstvo, da znamka ponuja edinstven nabor posebnih storitev za svet avtodomov, ki mu ni para. Skupina strokovnjakov že vse od leta 2003 skrbi za kupce avtodomov in njihove potrebe. Skupina se je v teh letih povečala ter izboljšala in nadgradila svoje znanje, da se lahko še bolj približa kupcem in njihovim zahtevam.
Treba je znati prisluhniti kupcem – to se začne s skrbjo za stranke v delavnicah znamke Fiat Professional –, da se lahko učinkovito odzoveš na trenutne potrebe ter načrtuješ in pripravljaš na prihodnje. Koncept storitev obsega vse od zagotavljanja pomoči za izdelke do skrbi za kupce na počitnicah z ohranjanjem stikov z njimi. V klicnih centrih znamke Fiat Professional v 51 evropskih državah se odzovejo na klice na brezplačno številko, rezervirano izključno za uporabnike avtodomov, 24 ur na dan vsak dan v tednu. Dvajset ambasadorjev znamke hitro odpravi težave vseh vrst in po potrebi pokliče tehnični oddelek znamke Fiat Professional.
K brezskrbnosti, ki jo znamka Fiat Professional obljublja kupcem, sodi tudi največja zaščita avtodoma znamke Mopar® »Maximum Care«, ki kupcem omogoča podaljšanje garancije tudi za mehanske in električne komponente ter asistenco na cesti za do 5 let. Od letos se je mogoče naročiti na to ponudbo v 12 mesecih od prve registracije vozila.
Prav tako pomemben motiv je razmerje, ki se razvije ob uporabi vseh najnovejših komunikacijskih tehnologij, na primer spletnega mesta fiatcamper.com (na voljo v devetih jezikih in z več kot 70.000 obiski), na katerem lahko uporabniki avtodomov zberejo in preverijo informacije o stanju svojih vozil, družbenih omrežij, kjer so skupnosti uporabnikov avtodomov na voljo sprotne informacije in nasveti, ter mesečnega glasila, ki ga prejmejo vsi navdušenci nad počitnikovanjem na prostem na območju Evrope, Bližnjega vzhoda in Afrike.
Močan timski duh uporabnikov avtodomov se zrcali v spletni skupnosti znamke Fiat Professional za rekreacijska vozila – stran v Facebooku, namenjeno vozilu Fiat Ducato Camper, spremlja 56.000 članov.
Nova identiteta
Ključna pojma, s katerima je mogoče opisati izdelke in storitve znamke Fiat Professional, sta »nenehno izboljševanje« in »specializacija«. Ta koncepta prav tako navdihujeta napredek znamke v komuniciranju in ustvarjanju povezav s končnimi uporabniki, kupci rekreacijskih vozil. Trženjsko pozicioniranje razvijamo in pilimo že več let. Težišče komuniciranja se je prevesilo od opisovanja edinstvenih izdelkov in storitev k celovitejšemu pristopu.
Znamka Fiat Professional je »vodilni ponudnik neskončnih možnosti«, ker strankam z odličnimi izdelki in storitvami zagotavlja prožnost in neskončne možnosti. Pozicioniranje se je utrdilo z dejavnostmi in dejanji, prisotnimi v vseh stikih s kupci – od desetih mednarodnih sejmov rekreacijskih vozil, ki se jih znamka udeleži vsako leto, do komunikacij v odmevnejših medijih in oglaševanja v desetih evropskih državah.
Naslednji korak pri utrjevanju identitete in komuniciranja s strukturnega zornega kota se odraža v nameri naslavljanja kupcev z izdelanim izrazom znamke, ki obsega uporabo doslednega izrazja in jasno oblikovane vizualne identitete – oboje v slogu znamke Fiat Professional.
Z novim logotipom »Fiat Professional za rekreacijska vozila« se začenja novo popotovanje. Namensko področje rekreacijskih vozil tako vizualno kot besedno znamko Fiat Professional dopolnjuje s specializiranimi znanji. Novo identiteto bomo kupcem razkrili na prihodnjih sejmih, začenši avgusta s sejmom v Düsseldorfu. Fiat Professional bo s komunikacijskim projektom, usmerjenim v ustvarjanje znamke znotraj znamke, pokazal svoj pravi obraz vodilnega igralca v panogi rekreacijskih vozil.