Ducato že dvanajstič zapored imenovan za »najboljšo osnovo za avtodome leta«

Ducato že dvanajstič zapored imenovan za »najboljšo osnovo za avtodome leta«

  • Bralci specializirane nemške revije Promobil so model Fiat Professional Ducato imenovali za »najboljšo osnovo za avtodome leta 2019«, kar znova potrjuje njegovo vodilno mesto v tem segmentu.
  • Na evropskem trgu je vodilni, saj so skoraj trije avtodomi od štirih izdelani na osnovi Ducata.
  • Model Ducato že od leta 1981 nepretrgoma izdelujejo v tovarni Sevel in v zadnjih desetih letih ga je več kot pol milijona družin v Evropi izbralo za osnovo svojega avtodoma.

 

Dolg, nepretrgan niz mednarodnih nagrad za model Ducato – junaka znamke Fiat Professional – se nadaljuje. Ducato je letos že dvanajstič zapored imenovan za »najboljšo osnovo za avtodome« in je tako ponovno ugnal veliko uglednih tekmecev. Prestižni naslov so mu podelili bralci specializirane nemške revije Promobil, ki je že 25 let referenca glede trendov v panogi avtodomov.
Nedavno pomembno priznanje potrjuje zaupanje kupcev v model Ducato kot najboljšo osnovo vozil za prosti čas, kar potrjuje neverjetno italijansko zgodbo o uspehu na cestah po vsem svetu. Toda to ni naključje, saj je to edina posebej ustvarjena osnova za avtodome v tem nenehno rastočem segmentu. Prav tako je bila leta 2018 zabeležena desetodstotna rast registracij novih vozil v primerjavi z letom poprej, kar še potrjuje, da so avtodomi bolj kot kadar koli tisti, ki »omogočajo življenjski slog« ter dajejo svobodo uživanja kjer koli in kadar koli in niso le počitniška vozila.
Model Ducato izdelujejo v tovarni Sevel v italijanskem kraju Val di Sangro, največji evropski tovarni lahkih gospodarskih vozil. Tovarna je prejela srebrno odlikovanje programa World Class Manufacturing (prvorazredna proizvodnja) v prizadevanju za odličnost, razteza pa se na območju več kot 1.200.000 kvadratnih metrov. Leta 2018 je tovarno Sevel zapustilo več kot 297.000 vozil, kar je že četrto leto zapored nov rekord v številu izdelanih vozil, ta številka pa se je v zadnjih šestih letih povečala za 46 odstotkov. Ta uspeh izhaja iz 37 let izkušenj. Ducatove ključne lastnosti se razvijajo že od leta 1981 in z leti so postale nosilec trendov, model pa se izdeluje v več kot 13.000 različicah in se prodaja v več kot 80 državah po svetu. Na kratko – gre za globalni model, ki predstavlja merilo v svojem razredu. Poleg tega je osnova modela Fiat Professional Ducato zasnovana v sodelovanju z vodilnimi evropskimi proizvajalci avtodomov, da bi lahko ponudila najboljše celostne rešitve za osnovo in bivalni del.

 

37 let uspehov

Ducato je pred 37 leti poskrbel za revolucijo segmenta lahkih gospodarskih vozil in revolucija še kar traja. Trenutna, šesta generacija, ima največjo nosilnost v panogi. Izjemno uravnotežena šasija in posebna vzmetenja za avtodome zagotavljajo varnost in dinamično vožnjo v vseh cestnih razmerah. Številne aktivne in pasivne varnostne naprave zagotavljajo brezskrbnost za volanom, tudi ko je v vozilu vsa družina, pri čemer pa ne trpi udobje.
Danes trije od štirih avtodomov, prodanih v Evropi, temeljijo na modelu Ducato, v zadnjih desetih letih pa je več kot pol milijona družin izbralo avtodom na osnovi modela Ducato. Vodilni položaj kaže na zmožnosti prodajne uspešnice znamke Fiat Professional za krepitev razvoja pojma avtodoma in zmožnost predvidevanja potreb uporabnikov od samega začetka. Ni naključje, da je bila prva Ducatova osnova za avtodom velik korak naprej s tehničnega vidika, saj je bila prilagojena posebnim potrebam vozil za prosti čas. Prva razlika je bil pogon na sprednji par koles s prečno postavljenim motorjem, s čimer se je sprostil uporaben prostor za kabino. Iz generacije v generacijo je vsak model Ducato vpeljal inovacije, namenjene izboljšanju vozil za prosti čas v smislu zmožnosti pretvorbe za predelovalce in uporabnosti za uporabnike avtodomov. Model Ducato se v sodelovanju z najpomembnejšimi izdelovalci avtodomov neprestano razvija, kar ni nobeno naključje. Nenehne izboljšave se kažejo v bolj posebni, nižji in lažji šasiji, širših kolotekih, izrezani kabini z utrjeno streho, pravokotni obliki, ki omogoča številne različne načine izkoriščenja, in v splošnem v odličnem prostorninskem razmerju ter zelo ugodnem razmerju med mehanskimi merami in uporabnim prostorom. Ducato že od nekdaj ponuja modularnost, dobre vozne lastnosti in vsestranskost – vključno z nenehno razvijajočimi se pametnimi rešitvami, ki so namenjene izboljšanju kakovosti življenja v vozilu, kot so vrtljivi sedeži v slogu foteljev, in te značilnosti so poskrbele za uspeh tega modela.

 

 

Ducato je »vodilni ponudnik neskončnih možnosti«

Pri znamki Fiat Professional obljubljajo neskončne možnosti, saj kupcem zagotavljajo rešitve za vsako težavo, ki bi jo lahko imeli med dopustovanjem. Ducato je vodilni, ker znamka pooseblja dejstvo, da ponuja edinstven nabor posebnih storitev za svet avtodomov, ki mu ni para. Avtodomi Ducato se nenehno razvijajo tako v smislu izdelka kot namenskih storitev, ki se razvijajo okoli počitnikovanja z avtodomom. Kupcem je treba znati prisluhniti – to se začne s skrbjo za stranke v delavnicah znamke Fiat Professional –, a ne le z učinkovitim odzivom na trenutne, temveč tudi s pripravami na prihodnje potrebe.
Velja splošno prepričanje, da nakup avtodoma pomeni tudi nakup počitnic, ne le vozila. Zato koncept storitev obsega vse od zagotavljanja pomoči za izdelke do skrbi za kupce na počitnicah s stalnim ohranjanjem stika. S tem namenom je ob najbolj prometnih poteh, po katerih se potuje z avtodomi, razvejana široka namenska mreža delavnic z usposobljenim in dobro izobraženim osebjem. To skrbi za vse lastnike avtodomov in ponuja pomoč na cesti, hiter odziv pa je zagotovljen po vsej Evropi in tudi zunaj njenih meja.
Lastniki avtodomov lahko ob vsakem času in vse dni v tednu pokličejo temu namenjen center za pomoč strankam in v svojem jeziku govorijo z enim od dvajsetih ambasadorjev avtodomov znamke Fiat. Poslanstvo ambasadorjev je hitro reševanje težav strank. Z njimi se povezujejo ter se usklajujejo z vsemi vpletenimi, da zagotovijo stalen stik, pri tem pa izkazujejo strokovno znanje in razumevanje. Da bolje opravijo te naloge, se člani te ekipe nenehno izobražujejo in nadgrajujejo svoje znanje. Udeležujejo se tudi glavnih evropskih panožnih predstavitev in sejmov ter na ta način spremljajo trende v svetu avtodomov.
Center za pomoč strankam je čedalje tesneje povezan s storitvami pomoči na cesti in delavnicami; vsi lastniki avtodomov se nanje lahko zanesejo v nič manj kot 44 državah ter 24 ur na dan in vse dni v tednu. Telefonska podpora strankam sporoča informacije o trajanju in načinu popravila, delavnicam pa zagotavlja aktivno podporo pri reševanju težav in hitri dobavi nadomestnih delov.
Širok nabor namenskih storitev, ki so prilagojene potrebam lastnikov avtodomov, med drugim vključuje tudi nepogrešljivo mednarodno veljavno podaljšanje garancije »Maximum Care Camper« za različno dolga obdobja, ki pokriva vse mehanske in električne sestavne dele Ducata. Lastniki avtodomov Ducato se lahko zanesejo na več kot 6.500 delavnic Fiat Professional, ki so opremljene za popravilo avtodomov, izdelanih na osnovi Ducata, ter na več kot 1.800 namenskih asistenčnih centrov Fiat Camper.
Fiat Professional že vrsto let spremlja in zagotavlja nepogrešljivo pomoč lastnikom avtodomov, kar potrjuje letna udeležba na več kot desetih specializiranih sejmih po Evropi. V ta namen obstaja posebna spletna stran www.fiatcamper.com, ki povprečno beleži več kot 86.000 mesečnih obiskov, stran »Fiat Ducato Camper« na Facebooku ima več kot 60.000 oboževalcev, od letos pa deluje tudi nov račun na Instagramu FiatPro4RV. Poleg tega Fiat Professional namenja čas in vire stalnim izboljšavam namenskih izdelkov in storitev, ki so ustvarjeni v sodelovanju z znamko Mopar, referenčno znamko za storitve, pomoč strankam, originalne nadomestne dele in dodatno opremo za znamke FCA.

 

Nova podoba

Model Ducato znamke Fiat Professional je »vodilni ponudnik neskončnih možnosti«, ker strankam z odličnimi izdelki in storitvami zagotavlja prilagodljivost in neskončne možnosti. Ta položaj se je utrdil z dejavnostmi in dejanji ob vseh stikih s kupci in tudi pri komunikaciji – od desetih mednarodnih sejmov, ki se jih znamka udeleži vsako leto, do oglaševanja v odmevnejših medijih v desetih evropskih državah.
To leto je zaznamoval nov korak v tej smeri, saj je bila znotraj znamke Fiat Professional ustvarjena nova podoba »Fiat Professional For Recreational Vehicles«. Predstavljena je na vseh sejmih, začenši z avgustovskim v Düsseldorfu, njen namen pa je potrditi vodilno mesto in specializacijo v segmentu.