Fiat Professional Fullback: Svetovna premiera novega Fiatovega poltovornjaka

Fiat Professional Fullback: Svetovna premiera novega Fiatovega poltovornjaka

Novi Fullback predstavlja Fiatov odgovor na potrebe profesionalno usmerjenih uporabnikov, poleg tega pa bo zadovoljil tudi pričakovanja običajnih uporabnikov pri njihovih vsakodnevnih opravkih. Robusten in zanesljiv. Na to namiguje že njegovo modelno ime Fullback, ki izhaja iz sveta ameriškega nogometa, kjer ‘Fullback’ predstavlja vlogo branilca. Zato je novi Fiat odlično pripravljen na soočenje z ostalimi konkurenti v segmentu srednje velikih poltovornjakov iz regije EMEA.

Poltovornjak ima sposobnost individualnega prilagajanja potrebam posameznih tržišč. Temu primerna je tudi ponudba štirih možnih karoserijskih različic, treh paketov opreme, treh pogonskih motorjev ter dveh menjalnikov. Fullback predstavlja nov mejnik v razvoju torinske znamke, ker nadgrajuje že tako pestro in bogato prodajno paleto vozil leta 1901 rojene avtomobilske znamke, ki jo veliko ljubiteljev avtomobilizma povezuje s pojmi kot so kompetentnost, inovativnost in zanesljivost.

Fullback, novi srednje veliki poltovornjak znamke Fiat Professional, ki se je svetovni javnosti prvič predstavil na letošnjem avtomobilskem salonu v Dubaju (Dubai International Motor Show), bo kupcem iz regije EMEA (Evropa, Severna Afrika in Bližnji vzhod) na voljo maja 2016. S tem novim korakom v bodočnost, ki je podprt z več kot sto leti izkušenj in velikim ugledom na področju razvoja in izdelave lahkih gospodarskih vozil, je znamka Fiat Professional dodatno razširila pestro in bogato ponudbo vozil, ki so trenutno na voljo profesionalnim in običajnih voznikom. Z novim srednje velikim poltovornjakom, ki predstavlja prvi serijski izdelek te vrste, se znamka Fiat Professional podaja v nov segment, predvsem zaradi čedalje večje priljubljenosti poltovornih vozil v Severni Afriki in na območju Bližnjega vzhoda, kjer je lani dosežen tržni delež (52 % oz. 58 % na območju Bližnjega vzhoda) poltovornjakov na tržišču lahkih gospodarskih vozil celo prevladujoč. V Evropi je ta segment precej slabše zastopan, ker poltovornjaki trenutno obvladujejo samo 23 % tržišča lahkih gospodarskih vozil. V vseh treh omenjenih regijah so kupcem lani dostavili približno 675.000 novih poltovornjakov.

Novi Fullback bo kupcem na voljo v štirih različnih konfiguracijah enojna kabina (Single Cab), razširjena (daljša) enojna kabina (Extended Cab), dvojna kabina (Double Cab) ter vozna šasija s kabino (Chassis) v povezavi s tremi različnimi paketi opreme. Vse različice modela Fullback so povsem enako visoke (1.780 mm) in široke (1.815 mm), enaka pri vseh je tudi medosna razdalja (3.000 mm). Več razlik se pojavi šele pri dolžini avtomobila in dolžini tovornega prostora, ker sta odvisni od kupčeve izbire primerne karoserije (single cab (dolžina karoserije 5.155 mm, dolžina tovornega prostora 2.265 mm), extended cab (5.275 mm / 1.850 mm) in double cab (5.285 mm /1.529 mm)). Kupci takšnih vozil cenijo tudi nosilnost vozila. Novi Fullback jih v tem pogledu ne bo razočaral, ker lahko v zadku prepelje do 1.100 kilogramov tovora. Na večini tržišč (Severna Afrika in Bližnji vzhod) bo Fullback na voljo z enim izmed možnih turbodizelskih motorjev, ker se bodo kupci lahko odločili za 2,5-litrski turbodizelski motor, ki bo na voljo v več različicah z razponom moči od 81 kW (110 KM) do 131 kW (178 KM). Ljubiteljem bencinsko gnanih poltovornjakov bodo ponudili verzijo z vgrajenim 2,4-litrskim bencinskim motorjem (97 kW/132 KM) v povezavi z vgrajenim 5-stopenjskim ročnim menjalnikom.

V Evropi se bodo kupci lahko odločili za novi 2,4-litrski turbodizelski motor v dveh različicah (113 kW/150 KM in 133 kW/180 KM), ki bo serijsko spojen s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom, na voljo pa bo tudi 5-stopenjski samodejni menjalnik. Kupci se bodo tudi v tem primeru lahko odločali med štirikolesnim pogonom ali pogonom na zadnji dve kolesi. V Dubaju, kjer se je novi Fullback prvič predstavil javnosti, je bila obiskovalcem na ogled tudi pestra ponudba dodatne opreme znamke Mopar.