Fiat Professional na sejmu Salone del Camper 2018 v Parmi

Fiat Professional na sejmu Salone del Camper 2018 v Parmi

Fiat Professional na sejmu Salone del Camper 2018 v Parmi

  • Parma bo do 16. septembra gostiteljica ključnega dogodka v Italiji, posvečenega vozilom za prosti čas in turizmu na prostem, to pa je sektor, ki beleži stalno rast na vseh trgih.
  • Osrednja pozornost bo namenjena vozilu Ducato, najbolje prodajanemu modelu znamke Fiat Professional, ki je popolna osnova za avtodome vseh navdušencev nad vozili za prosti čas in ima vodilni položaj na trgu – danes so trije od štirih avtodomov, prodanih v Evropi, izdelani na osnovi modela Ducato.
  • V zadnjih desetih letih je 500.000 družin izbralo vozilo na osnovi modela Ducato, ta model pa že zadnjih enajst let prejema nagrado »najboljša osnova za avtodome«.
  • Na razstavišču znamke Fiat Professional bodo razstavljene štiri osnove za avtodom Ducato – dve šasiji s kabino in dve z ločenima kabinama, postavljenima z zadnjim delom druga proti drugi – za predstavitev številnih rešitev, ki jih ta model omogoča.
  • Ducato ponuja neskončne možnosti, kar potrjujejo številne storitve, ki so razvite v sodelovanju z znamko Mopar in zagotavljajo brezskrbno uživanje na prostem.
  • Predstavljena bosta novi logotip in znamka »Fiat Professional for Recreational Vehicles«, ki ju je družba Fiat Professional ustvarila za to posebno panogo.

 

Salone del Camper 2018 se bo odvijal v Parmi in je ključni dogodek v Italiji, posvečen vozilom za prosti čas in turizmu na prostem. Prisoten bo tudi Fiat Professional s svojim najbolje prodajanim modelom Ducato, ki je idealna osnova za avtodome navdušencev nad vozili za prosti čas, je pa nesporno tudi vodilni na evropskem trgu.

Dogodek se odvija v inovativnem razstaviščnem predelu Parme, Salone pa je vsako leto pomemben prostor za srečanje tako izdelovalcev kot uporabnikov ter seveda mnogih navdušencev in vseh, ki jim je turizem na prostem blizu. Poleg avtodomov na osnovi šasije modela Ducato bodo obiskovalci dogodka na razstavnem prostoru znamke Fiat Professional lahko videli štiri vozila Ducato – dve šasiji s kabino in dve z ločenima kabinama, postavljenima z zadnjim delom druga proti drugi –, ki predstavljajo le majhen primer številnih rešitev tega modela.

Panoga beleži nenehno rast. Strokovnjaki leta 2018 pričakujejo več kot 120.000 novih registracij, kar je približno 10 odstotkov več v primerjavi s prejšnjim letom. Povpraševanje na vseh trgih je vsako leto večje, saj se je v štirih letih prodaja povečala za približno 50 odstotkov.

Vse več navdušencev avtodoma ne dojema samo kot praktične rešitve, temveč – še pomembneje – kot izraz svojega osebnega življenjskega sloga, ki ga uresničujejo stran od obljudenih poti. To so ljudje v ozadju uspeha legendarnega modela Fiat Professional, ki je že enajstič prejel zaželeno nagrado. Še enkrat več so bralci znane nemške revije Promobil model Ducato izbrali za »najboljšo osnovo za avtodome«, s čimer je utrdil svoj vodilni položaj v panogi avtodomov.

Družba Fiat Professional si močno prizadeva nenehno razvijati najbolje prodajano osnovo za avtodom v Evropi – danes so trije od štirih avtodomov, prodanih v Evropi, izdelani na osnovi modela Ducato – in tudi razvijati vedno naprednejše storitve, ki zagotavljajo stalno skrb za stranke. Tako lahko obiskovalci sejma Salon del Camper 2018 po zaslugi strokovnjakov te blagovne znamke občudujejo široko paleto rešitev, zasnovanih za zagotavljanje brezskrbnosti strank, ki skupaj z odličnim izdelkom zagotavljajo, da je Fiat Professional »vodilni ponudnik neskončnih možnosti«.

Navsezadnje pa bo Fiat Professional predstavil tudi novi logotip »Fiat Professional for Recreational Vehicles«, ki je bil ustvarjen posebej za svet vozil za prosti čas, s čimer znamka v Parmi krepi svojo pripadnost poslu po nedavni premierni predstavitvi na sejmu v Düsseldorfu.

Predstavljena vozila

Fiat Professional na salonu Salone del Camper 2018 predstavlja različne vrste modela Ducato, vsaka od njih je primerna za predelavo v drugačen tip avtodoma. Obiskovalcem bo na ogled šasija s kabino Ducato Multijet2 Euro6 z 2,3-litrskim turbodizelskim motorjem in 6-stopenjskim ročnim menjalnikom, ki razvije 96 kW (130 KM) in ima 320 Nm navora pri 1.800 vrt./min. Medosna razdalja meri 3.800 milimetrov, skupna masa vozila pa 3.650 kilogramov, opremljeno je s pnevmatikami za avtodome, ima električen pomik stekel, sistem ESP s sistemom za samodejno preprečevanje zdrsa pogonskih koles z zaviranjem (ASR), sistemom pomoči pri speljevanju v klanec ter varnostnima blazinama. Razstavljeno vozilo je opremljeno z vrsto dodatne opreme za še večje ugajanje, med drugim ima 16-palčna lahka aluminijasta platišča, vrtljiva sedeža v slogu foteljev z dvojim naslonom za roke, tempomat, radio s 5-palčnim zaslonom na dotik, povezavo Bluetooth, klimatsko napravo in dnevne luči. Enako prepričljiva serijska in dodatna oprema so značilnosti drugega razstavljenega modela šasije s kabino 150 Multijet2 Euro6, ki ima pod pokrovom 2,3-litrski turbodizelski motor z močjo 110 kW (150 KM) in 380 Nm navora pri 1.500 vrt./min. Mehanski deli Maxi omogočajo večjo skupno maso vozila, ki znaša 4.400 kilogramov.
Razstavni prostor na Salone del Camper 2018 dopolnjuje par ločenih kabin Ducato Maxi, postavljenih z zadnjim delom druga proti drugi. Na eni strani je ločena kabina, opremljena z vso dodatno opremo in tehnologijo, ki je na voljo, kot je na primer armaturna plošča z barvnimi dodatki iz aluminija »Techno-trim«, vrtljivima sedežema v slogu foteljev, tempomatom, 6-stopenjskim robotiziranim menjalnikom Comfort-Matic, prestavno ročico, odeto v usnje, in 16-palčnimi lahkimi aluminijastimi platišči. Na drugi strani te kompozicije je šasija z motornim pokrovom, ki je idealna osnova za avtodome A-razreda, obiskovalcem pa ponuja osupljiv pogled na Ducatov motorni prostor, v katerem kraljuje 2,3-litrski motor Multijet2 z močjo 130 kW (180 KM) in navorom 400 Nm pri 1.500 vrt./min, opremljen s 6-stopenjskim robotiziranim menjalnikom Comfort-Matic.

»Vodilni ponudnik neskončnih možnosti«

»Vodilni ponudnik neskončnih možnosti« je slogan z jasnim sporočilom. Pri znamki Fiat Professional obljubljajo »neskončne možnosti«, saj kupcem zagotavljajo rešitev za vsako težavo, ki bi jo lahko imeli med dopustovanjem. Beseda vodilni ponudnik pooseblja dejstvo, da znamka ponuja edinstven nabor posebnih storitev za svet avtodomov, ki mu ni para. Skupina strokovnjakov že vse od leta 2003 skrbi za kupce avtodomov in njihove potrebe. Skupina se je v teh letih povečala ter izboljšala in nadgradila svoje znanje, da se lahko še bolj približa kupcem in njihovim zahtevam.
Kupcem je treba znati prisluhniti – to se začne s skrbjo za stranke v delavnicah znamke Fiat Professional –, da se lahko učinkovito odzoveš na trenutne potrebe ter načrtuješ in pripravljaš na prihodnje. Koncept storitev obsega vse od zagotavljanja pomoči za izdelke do skrbi za kupce na počitnicah z ohranjanjem stikov z njimi. V klicnih centrih znamke Fiat Professional v 51 evropskih državah se odzovejo na klice na brezplačno številko, rezervirano izključno za uporabnike avtodomov, 24 ur na dan vsak dan v tednu. Dvajset ambasadorjev znamke hitro odpravi težave vseh vrst in po potrebi pokliče tehnični oddelek znamke Fiat Professional.
K brezskrbnosti, ki jo znamka Fiat Professional obljublja kupcem, sodi tudi največja zaščita avtodoma znamke Mopar® »Maximum Care Camper«, ki kupcem omogoča podaljšanje garancije tudi za mehanske in električne sestavne dele ter asistenco na cesti za do pet let. Od letos se je mogoče naročiti na to ponudbo v 12 mesecih od prve registracije vozila.
Prav tako pomembno področje je razmerje s strankami, ki se razvije ob uporabi vseh najnovejših komunikacijskih tehnologij, na primer spletnega mesta fiatcamper.com (na voljo v devetih jezikih in z več kot 70.000 obiski mesečno), na katerem lahko uporabniki avtodomov zberejo in preverijo informacije o stanju svojih vozil, družbenih omrežij, kjer so skupnosti uporabnikov avtodomov na voljo sprotne informacije in nasveti, ter mesečnega glasila, ki ga prejmejo vsi navdušenci nad počitnikovanjem na prostem na območju Evrope, Bližnjega vzhoda in Afrike.
Močan timski duh uporabnikov avtodomov se zrcali v spletni skupnosti znamke »Fiat Professional for Recreational Vehicles« – namensko stran na Facebooku FiatDucatoCamper spremlja 56.000 članov.

Nova podoba

Ključna pojma, s katerima je mogoče opisati izdelke in storitve znamke Fiat Professional, sta »nenehno izboljševanje« in »specializacija«. Ta koncepta navdihujeta napredek znamke v komuniciranju in ustvarjanju povezav s končnimi uporabniki, kupci vozil za prosti čas. Umestitev na trgu razvijamo in pilimo že več let. Težišče komuniciranja se je prevesilo od opisovanja edinstvenih izdelkov in storitev k celovitejšemu pristopu.
Znamka Fiat Professional je »vodilni ponudnik neskončnih možnosti«, ker strankam z odličnimi izdelki in storitvami zagotavlja prožnost in neskončne možnosti. Pozicioniranje se je utrdilo z dejavnostmi in dejanji, prisotnimi v vseh stikih s kupci – od desetih mednarodnih sejmov, ki se jih znamka udeleži vsako leto, do komunikacij v odmevnejših medijih in oglaševanja v desetih evropskih državah.
Cilj je naslavljanje kupcev z izdelanim izrazom znamke, ki obsega uporabo doslednega izrazja in jasno oblikovane vizualne podobe – oboje v slogu znamke Fiat Professional.
Potovanje, ki se začne z novim logotipom »Fiat Professional for Recreational Vehicles«. Ime in logotip poudarjata znamko Fiat Professional z osredotočanjem in zavezanostjo poslu z vozili za prosti čas. Nova podoba poudarja svojo prvinskost vodilnega v sektorju vozil za prosti čas in bo prikazana na vseh prihodnjih sejmih, začenši s tistim v Düsseldorfu.