Fiat Professional je pripravil novo oglaševalsko kampanjo. Sporočilo mednarodne kampanje je, kako pomembno se je zanesti na strokovno znanje in zanesljivost vozil, ki so jih razvili profesionalci za profesionalce – in to prikazati na zabaven in šaljiv način.
Za pričetek nove medijske kampanje, ki se bo predvajala v določenih državah območja EMEA – po televiziji, radiu, na spletu in plakatih, so se pri Fiatu Professional odločili, da gredo dlje od zgolj priporočil in oblikujejo šaljiv slog – z neverjetnimi in smešnimi primeri na izviren način poudarijo razliko med amaterskim in strokovnim pristopom. Zasnova nove kampanje namiguje na rabo izjemno priljubljenega jezika, ki se pogosto uporablja tudi na tradicionalnih televizijskih kanalih in na spletu, ter postaja »zvrst 2.0« – zbirka komičnih neuspehov. Ti domači videoposnetki zelo pogosto prikazujejo nerodne spodrsljaje pri preprostih vsakodnevnih opravilih in nalogah, ki se končajo s polomijo s smešnim izidom.
Nova mednarodna kampanja se osredotoča na kontraste, ki prikazujejo zelo verjetne situacije, ki bi jih strokovnjaki za vozila Fiat Professional vrhunsko odpravili, pri zanašanju na improvizirane poskuse iznajdljivosti in začasne rešitve, pa so rezultati katastrofalni. Vizualni prikazi predstavljajo neverjetne načine dela s katastrofalnimi posledicami ter predmeti in materiali, ki so neprimerno uporabljeni na napačnih vozilih, v nasprotju s celostnim pregledom, kjer je poudarek na vrednotah znamke Fiat Professional – strokovnosti, zanesljivosti, odločnosti, dinamiki in osredotočenosti na stranko.
Različni pristopi so poudarjeni s preprostimi in učinkovitimi podnapisi – Amater za nerodne pristope in Strokovnjak, kot ste vi za učinkovite rešitve. Besedila so kratka, vendar poudarjajo pomembnost izbire pravih rešitev za uspešen rezultat pri katerikoli nalogi. Zato je storitev Fiat Professional najboljša izbira za profesionalce, ki zahtevajo kakovostna vozila in storitve. Sedejo lahko za volan lahkega dostavnega vozila, ki najbolj ustreza njihovih zahtevam, izkoristijo prednosti financiranja »narejen, da ustreza«, nato pa uporabljajo poprodajne storitve servisnih centrov.