Novi Scudo je sodobno in napredno vozilo, ki temelji na platformi za srednje velika dostavna vozila družbe Stellantis in je na voljo s 100-odstotnim električnim pogonskim sklopom ali z dizelskim motorjem zadnje generacije. Novi Scudo je, poleg že predstavljenega modela E-Ducato, drugo lahko dostavno vozilo znamke Fiat Professional, ki je na voljo tudi v električni različici. To pomeni večjo ponudbo za zadovoljitev potreb različnih strank, ki so pravi profesionalci in svoje vozilo uporabljajo kot delovno orodje in vir dohodka.
Ker je novi Scudo namenjen prav vsakemu od njih, je opremljen z vrsto funkcij, ki ga vodijo v sam vrh svojega razreda.
Fiat Professional ponovno prevzema vodilno vlogo v D segmentu lahkih dostavnih vozil in se z imenom Scudo vrača h koreninam vozila, ki so ga do leta 2016 proizvajali v Stellantisovi tovarni v francoskem Hordainu, ter nadomešča model Talento.
POPOLNOMA ELEKTRIČNO VOZILO, KI NE TERJA KOMPROMISOV
Brezkompromisen pristop modela Scudo se kaže v lastnostih električne različice oziroma v izjemnem dosegu do 330 km na podlagi cikla po WLTP, kar je kot nalašč za uporabnike, ki svoje delo opravljajo v mestih in predmestjih.
Različica brez izpustov se ponaša tudi z edinstveno prilagodljivostjo glede na dejavnost uporabnika, saj ponuja dve velikosti baterije (50 in 75 kWh) ter zmogljivost polnjenja do 11 kW z izmeničnim tokom in do 100 kW z enosmernim tokom, kar pomeni, da je mogoče baterijo z večjo prostornino napolniti do 80 % v samo 45 minutah.
Ne glede na to, za kakšen pogonski sklop gre, se nosilnost ne spreminja, središčno mesto pa pripada tovoru: do 6,6 m3 prostornine nakladalnega prostora, do več kot 1 t nosilnosti in 1 t vlečne zmogljivosti.
POKLICNA UPORABA Z VOŽNJO V SLOGU AVTOMOBILA
Ker je v prvi vrsti namenjen poklicnim uporabnikom, ki vozilo uporabljajo 8 ali več ur na dan, je bila v fazi načrtovanja posebna pozornost posvečena udobju. Novi Scudo s prednostmi, kot sta vozni položaj, podoben kot pri vožnji osebnega vozila in odlična zvočna izolacija, omogoča lažje opravljanje dela ter zmanjšati količino sunkov in tresljajev.
VARNOST: POPOLN NABOR FUNKCIJ SISTEMOV ADAS
Novi Scudo prinaša popoln nabor vseh 14 varnostnih funkcij in funkcij sistemov ADAS (napredni sistemi za pomoč vozniku), kot so:
Vozilo se ponaša tudi z naprednimi sistemi za opozarjanje na ovire v smeri vožnje, opozorilom za čelno trčenje in uporabno vzvratno kamero, ki ponuja 180-stopinjski panoramski pogled in tako olajša parkiranje.
Zaradi zagotavljanja optimalnega delovanja in izboljšanega oprijema v vseh vremenskih razmerah, na primer v snegu, blatu ali na pesku, je novi Scudo mogoče opremiti s sistemom za nadzor oprijema cestišča.
Poleg tega projekcijski zaslon poskrbi, da ima voznik pred seboj najpomembnejše informacije in mu tako ni treba odvrniti pogleda s ceste, hkrati pa je zagotovljena popolna podpora pri parkiranju, in sicer s parkirnimi senzorji spredaj in zadaj ter z vzvratno kamero, ki zagotavlja 180-stopinjski rekonstruirani pogled na območje za vozilom iz ptičje perspektive, s čimer olajšuje preproste in varne parkirne manevre.
DOMISELNA MODULARNOST
Novi Scudo je zasnovan kot vsestransko lahko dostavno vozilo, v katerem pa se počutimo kot v avtomobilu, pri čemer je njegova prednost ta, da ob kompaktnih merah ponuja pametne in konkretne rešitve.
Novi Scudo je na voljo tudi za prevoz potnikov za poslovne ali zasebne namene. Je popolnoma prilagodljiv z do 9-imi sedeži. Sedeži so zložljivi, kar omogoča povečanje nosilnosti v skladu s potrebami. Po zaslugi zložljivih predelnih sten je mogoče peljati 3 dodatne osebe.
Same mere so eden od adutov modela Scudo: 1,94 m višine poskrbi za lažjo dostopnost do kletnih skladiščnih enot. V kombinaciji s 5 m dolžine, v različici Maxi pa do 5,3 m, dobimo vozilo, s katerim je mogoče prevažati karkoli in se z njim odpraviti kamorkoli. Za posebne potrebe v mestih je na voljo tudi ekskluzivna različica S, ki je dolga le 4,6 metra, vsebuje pa vse prednosti modela Scudo.
Tovorna prostornina v izmeri 4,6, 5,3 ali 6,1 m3 (odvisno od medosne razdalje) in nosilnost do 1,4 t zagotavljata brezkompromisne zmogljivosti novega modela Scudo.
Po zaslugi ekskluzivnega sistema Moduwork ga odlikuje tudi posebna vrsta modularnosti kabine, ki omogoča pretvorbo sopotnikovega sedeža v delovno postajo ali v podaljšanje tovornega prostora, da je mogoče prevažati predmete, dolge do 4 m (različica Maxi), ter povečati prostornino za 0,5 m3, , to je na skupno prostornino 6,6 m3.
Vozilo je tako mogoče prilagoditi vsem potrebam najrazličnejših strank – od operaterjev hidravlike in ladjedelcev do dostavljavcev na dom.
KONFIGURACIJA IN POGONSKI SISTEM
Novi Scudo ima prilagodljivost in večnamenskost v genih in je tako na voljo v štirih konfiguracijah (kot dostavno vozilo, vozilo z dvojno kabino, vozilo s kabino in nizkim kesonom ali kombi M1), s tremi nivoji opreme (Easy, Business in Lounge) ter dvema dizelskima pogonskima sistemoma, za nameček pa še z električnim pogonskim sistemom. Celotna paleta je na voljo v električni različici, in sicer od dostavnega vozila ter vozila s kabino in nizkim kesonom do vozila z dvojno kabino in kombija, slednji je na voljo z do 9 sedeži. Zaradi tako široke ponudbe je novi Scudo izjemno privlačen za prevoz potnikov, predelovalce vozil in trg avtodomov, na katerem so vozila Fiat Professional vodilna v Evropi.
Pogonski sistemi so na voljo za vse potrebe. Poleg električne različice, ki je opremljena z elektromotorjem z močjo 100 kW (136 KM), so na voljo tudi štirje dizelski motorji: 1,5-litrski z močjo 75 kW (102 KM) ali 88 kW (120 KM) s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom.
S ponudbo, ki lahko izpolni zahteve tako samozaposlenih kot tudi upraviteljev voznih parkov, je novi Scudo z učinkovitimi rešitvami in nestresnimi izkušnjami ter zagotavljanjem neprekinjenosti poslovanja in dobičkonosnosti pripravljen, da postane veliko ime v razredu D lahkih dostavnih vozil. Vključitev različic brez izpustov je še en delček strategije postopne elektrifikacije ponudbe družbe Stellantis, ki bo vzbudil veliko zanimanje podjetnikov, ki skrbijo za dobičkonosnost svojega podjetja in hkrati spoštujejo okolje.