Tony Cairoli slavil na dirki »Fiat Professional MXGP di Lombardia«

Tony Cairoli slavil na dirki »Fiat Professional MXGP di Lombardia«

  • Na razburljivi dirki na dirkališču v Ottobianu je devetkratni svetovni prvak pokazal ves svoj pogum.
  • S to zmago si je italijanski dirkač priboril prvo mesto na lestvici v obdobju, ko se razvnema boj za končno zmago v prvenstvu.
  • Kot vedno mu ob strani stoji znamka Fiat Professional s svojima »modelnima zastavonošama« – modeloma Fullback Cross in Ducato 4×4, ki sestavljata uradni vozni park prvenstva.

Fiat Professional slavi Tonyja Cairolija, pravo italijansko športno legendo in devetkratnega svetovnega prvaka, ki je na razgibanem dirkališču v Ottobianu v italijanski provinci Pavia dosegel zmago na enajsti dirki letošnjega svetovnega prvenstva v motokrosu FIM MXGP. Italijanski dirkač zdaj s 474 točkami vodi na lestvici. Ta zmaga je za prvaka še posebej pomembna, saj jo je osvojil v Ottobianu. Progo dobro pozna, zanj pa so navijali številni njegovi navijači.

Nosilca naslova podpira znamka Fiat Professional. Partnerstvo med znamko in svetovnim prvenstvom v motokrosu FIM MXGP temelji na skupnih pristnih vrednotah zagnanosti, odločnosti in neomajne predanosti, ki jih uteleša Tony Cairoli. Ta dirkač se je tudi letošnje izvedbe svetovnega prvenstva lotil z običajno mero vztrajnosti in poguma, s čimer odraža predanost izzivom, ki je glavno gonilo znamke Fiat Professional, kot ga izražata »modelni zastavonoši« uradnega voznega parka prvenstva. To sta modela Fullback Cross in Ducato 4×4. Pick-up model znamke Fiat Professional je robusten in zanesljiv ter se ponaša z osupljivo nosilnostjo: vanj je mogoče naložiti več kot tono tovora in lahko vleče več kot tri tone tovora. Ker ima na voljo pogon na vsa štiri kolesa in elektronsko stikalo 4WD, z lahkoto premaguje najbolj grobe terene v najzahtevnejših pogojih, na primer vožnjo po terenu s težkim tovorom v kesonu – prav tako okretno kot Tony Cairoli na vseh progah.

Model Ducato 4×4 je terensko vozilo s stalnim štirikolesnim pogonom, dvema razdelilnima goniloma in samodejno sredinsko viskozno sklopko. Slednja zagotavlja pravilno porazdelitev navora med sprednji in zadnji kolesi za optimalen oprijem v blatu, snegu ali pesku. Ducato 4×4 ima tudi vse značilnosti trdnosti in zmogljivosti, potrebne za vožnjo zunaj urejenih cestišč, zlasti s posebnimi predelavami, ki v celoti izkoriščajo nosilnost vozila.