Tony Cairoli slavil v Španiji na rdečem pesku Castellóna

Tony Cairoli slavil v Španiji na rdečem pesku Castellóna

  • Uspeh aktualnega svetovnega prvaka na drugi evropski postaji svetovnega prvenstva v motokrosu FIM MXGP.
  • Po odličnih rezultatih v Patagoniji in drugem mestu na Nizozemskem je devetkratni svetovni prvak zablestel še na dirkališču Redsand.
  • Kot vedno mu ob strani stoji znamka Fiat Professional z »modelskima zastavonošama« Fullback Cross in Ducato 4×4, ki tvorita uradni vozni park prvenstva.

Po prepričljivem začetku v Argentini in drugem mestu na Nizozemskem je Tony Cairoli uspeh požel tudi v Španiji na dirkališču valencijske skupnosti Castellón, prizorišču druge evropske etape svetovnega prvenstva v motokrosu FIM MXGP. Sicilijanski voznik in aktualni svetovni prvak je s tem utrdil vodstvo na lestvici s 141 točkami. Ob strani mu stoji Fiat Professional, že tretje leto uradni pokrovitelj dogodka, ki predstavlja zmagovalno kombinacijo na podlagi skupnih pristnih vrednot, kot so strast, neomajnost in neprekinjena predanost. Prav te ideale pooseblja Tony Cairoli, ki se svetovnega prvenstva v motokrosu loteva z obilo vztrajnosti in poguma, pri čemer odraža usmerjenost k izzivom znamke.

Tony Cairoli je bil na posebnem španskem dirkališču, ki slovi po značilnem rdečem pesku, fenomenalen. Evropski vozniki to tehnično progo dobro poznajo, saj tam številni na treningih pred sezono pilijo vozni slog na pesku. Zmožnost premagovanja kakršnega koli terena je značilna tudi za modela Fullback Cross in Ducato 4×4. Model Fullback Cross je robat in zanesljiv ter ima zavidljivo nosilnost. Vanj je mogoče naložiti več kot tono tovora in vleče lahko več kot tri tone tovora. Ker ima na voljo pogon na vsa štiri kolesa in elektronsko stikalo 4WD, z lahkoto premaguje najbolj grobe terene v najzahtevnejših pogojih, na primer vožnjo po terenu s težkim tovorom na krovu. Model Ducato 4×4 je terensko vozilo s stalnim štirikolesnim pogonom, dvema razdelilnima goniloma in samodejno sredinsko viskozno sklopko. Slednja zagotavlja pravilno porazdelitev navora med sprednji in zadnji kolesi za optimalen oprijem v blatu, snegu ali pesku. Ducato 4×4 ima tudi vse značilnosti trdnosti in zmogljivosti, potrebne za vožnjo zunaj urejenih cestišč, zlasti s posebnimi predelavami, ki v celoti izkoriščajo nosilnost vozila.